Hsk:DemonHunter
Keeper
Priestess
Sott elf -taktika
A Stt Elf faj taln a legerosebb a jtkban. Igaz, korai rush-ok ellen nem nagyon van nekik mivel vdekezni - ksoi rush meg ugye nincsen - de az igen eros hoseik a gyakorlatilag kifogyhatatlan manakszlettkkel - a Moon Well-eknek ksznhetoen - majdnem minden tmadst kpesek visszaverni. A Keeper of the Grove hamar mindenki kedvenc hosv vlt. s ennek megvannak az okai:
- A Treantok nemcsakhogy egy csata menett kpesek eldnteni, de a Keeper of the Groove-ot egy gyilkolgpp teszi, mr ami a Creep-eket illeti (a plyn tallhat semleges, m annl agresszvebb egysgek). Nhny jsszal kiegsztve a csapatot, majdhogynem brmelyik Creep-csapatnak nekimehetnk. Azrt ha tallunk kt ko-glemet, meg egy grnit-glemet egy kupacban, inkbb kerljk ki oket... - Az Entangling Roots varzslattal mozgskptelenn tve a kzelharcra szakosodott hosket knnyedn meglhetjk, radsl mg Town Portal-lal sem tud elmeneklni. - A msik kt kpessge is igen hatsos a megfelelo szituban alkalmazva. A Keeper of the Grove-on kvl csak egy hos van, a Paladin, akinek a legfelso szint varzslata nem a host segti, hanem a trsait.
Bzis pts:
- Az elso t Wisp-et kldjk bnyszni, s kezdjnk kikpezni kt jat. A foplet rally point-jt helyezzk el a bnyn, vegyk ki onnan az egyik Wisp-et, s ptsnk vele oltrt. vegyk ki a msodikat is, azzal meg ptsnk Moon Well-t. - Amint van r pnz, vegynk mg egy pr munkst, s kldjk oket ft kitermelni. - Ha mr van kt fagyjtgeto Wisp-nk, a harmadikkal pttessnk egy Ancient of war-t. - Kezdjk el kikpezni a Keeper of the Grove-ot. - Kldjk szpen sorba a Wisp-eket ft gyujteni, amg nem lesz belolk sszesen 13 darab. Ksobb gyis cskkenni fog a szmuk az ptkezsek sorn, de eleinte rengeteg fra lesz szksgnk. - ptsnk mielobb egy jabb Moon Well-t. - Az idokzben elkszlt Ancient of War-ban kezdjk el kikpezni az elso kt jszt. - ptsnk mg egy Ancient of War-t. - Miutn megvan az elso hosnk, nagyban fgg a tovbbi ptkezsek menete a Creep-ektol befolyt aranymennyisgtol, ami pedig termszetesen attl fgg, hogy milyen gyorsak, s hatkonyak vagyunk. - ptsnk mielobb egy Hunter's Hall-t, s egy Ancient of Lore-t. - rdemes a tizedik jsz utn Huntress-ekre vltani, az Ancient of Lore-ban pedig lssunk neki a Dryad-ok folyamatos kikpzshez, akik nagyon hasznos tmogat egysgek. Az ijjszokat ltessk fl egy hyppogriff htra. - Kpezzk ki, vagy vegynk egy msik host. Demon hunter az ajnlott, vele kevesebbett kell varzsolgatni.
Tnyleg csak nhny tancs:
- Nyrjuk ki az ellensges host minl elobb. Egy csapat jsszal lojjk, Dryad-dal lasstsuk le, Keeper of the Grove-val tegyk mozgskptelenn, mikor mr kevs a HP-ja. - Ha netaln valamilyen okbl nem tudjuk a host elkapni, mondjuk nincs elg mannk az Entangle varzslathoz, akkor fogjunk egy-kt Treant-ot - mert valsznu, hogy a nagy csatban arra ment el a mana :) - s kldjk utna, hagy ldzzk. Elkapni gysem fogjk, de legalbb nem unatkozik, amg lnek a Treant-ok. - Fordtsunk nagy figyelmet a feldertsre. Mindig legynk vele tisztban, hogy mire kszl az ellenfl, s mindig lljunk kszen a vlaszlpsre. Prblj meg nem te kezdemnyezni. Vrd ki, mg megtmadnak. Ezutn az ortornyok vdelmben visszavered a tmadst s ellentmadsba lendlsz. - Az elso nagyobb csata utn kezdjnk el terjeszkedni. Persze felttelezzk, hogy azt megnyertk, van egy kis idonk egy j fopletet felhzni, elltni nmi vdelemmel, s megkezdeni a kitermelst.
A kvetkezo kelepcket prbljuk elkerlni:
- A Priest-eknek van egy eros varzslatuk idzett lnyek ellen, gyhogy az izmos Treant-jainkat megeszik uzsonnra. Ajnlatos eloszr oket kiirtani, s csak aztn megidzni a Treant-okat. Esetleg a Wisp-ek Detonate kpessgt hasznlhatjuk a varzstudk ellen. Ez ugyebr egy olyan robbans, ami nem a HP-jt szedi le az ellenflnek, hanem a manjt. Ht szegny kis fstpamacsunk odavsz, de mint mondottam volt, a hbor mr csak ilyen. - Az Elfeknl a legnagyobb kihvs a lgitmads lehet. Ha egy olyan szituban talljuk magunkat, hogy az ellenfl Grunt-okrl Wyvern-ekre vltott, mert mi jszokrl Huntress-ekre vltottunk, akkor bizony benne vagyunk a pcban, de nyakig... Ezrt is nagyon fontos a j felderts.
|
A vilgtl elvonultan l jszakai Elfek az els faj volt, aki ntudatra bredt a Warcraft vilgban. Ezek az stt, halhatatlan teremtmnyek tanulmnyoztk elszr a mgit s k eresztettk elszr a vilgra a Warcraft I eltt kzel 10,000 vvel. Az jszakai Elfek erszakos mgiahasznlata miatt kerlt a vilgra az g Lgi s ez egy vgzetes hborhoz vezetett a kt hatalmas faj kztt. Az jszakai Elfeknek nagy nehezen sikerlt eltntetni a Lgit a vilgrl, de ez sztzzta csodlatos vilgukat, mely elmerlt a tengerben. Azta az jszakai Elfek nem hasznlnak mgit, mert rettegnek, hogy a Lgi visszatr. Az jszakai Elfek elzrkztak a vilg tbbi rsztl s tbb ezer veg rejtztek a Hyjal szent hegynek cscsn. Az jszakai Elfek ltalban tiszteletre mltak s igazsgosak, de nem bznak a vilg „kevesebbet r” fajaiban. Termszetktl fogva jjeli teremtmnyek s stt erik ugyanazt a bizalmatlansgot vltjk ki, amivel k viseltetnek haland |